tisdag 4 januari 2011

Tisdag

God tisdag mina vänner!

Tyvärr blev det ingen resa för mig till Krokek och jag är verkligen ledsen över det, men får hoppas fler tillfällen. Jag är nu hemkommen från min frisör Jessica och hon har fixat till det lite, tagit bort det slitna och så. Tror det blev bra, brukar bli det när hon klipper. Ska ta ett kort lite senare så ni får se =)
När jag kikade in här insåg jag att jag har fått besöksrekord på bloggen och det tycker jag är hur kul som helst! Tack för att ni tar er tid att läsa om min just nu lite röriga men skönt lediga vardag! Det uppskattas verkligen. Trodde när jag började med bloggen att det bara skulle vara familjen som skulle läsa och när det nu bevisats att andra också läser den så tycker jag det är SUPERKUL och det ger motivation till att fortsätta.
Ska nu ta en liten tur till min vän Anna för lite eftermiddagsprat och annat. Vi har knappt träffats sen hon var tärna på vårt bröllop. Tiden bara rinner iväg för oss båda och nu hittade vi lite gemensam ledig tid så då måste vi passa på att ses =)

Jag återkommer lite senare!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar