tisdag 25 januari 2011

Dag 3 - mina föräldrar

Halloj!

Ja dag tre ska man presentera sina föräldrar, mina heter Annki och Kenneth. De är världens bästa föräldrar =), visst kan de irritera mig ibland, men det är väl precis som det ska vara.
Min pappa: Han är en talare, är rak och står för vad han säger, lite rörig ibland och lyssnar inte riktigt färdigt på det vi barn säger (vilket ger upphov till stress hos honom och irritation hos oss) Han har alltid funnits där för mig och mina syskon när vi behövt honom och jag kan prata med honom om det mesta (vissa saker pratar man bara med mamma om) Han ställde upp för mig till 100% då jag mådde väldigt dåligt vid separationen från mitt ex och sånt betyder ALLT. Tack för att du finns pappa!
Min mamma: Hon är fast i sina åsikter, otroligt skadeglad (särskilt när pappa slår sig) står för sina åsikter och talar gärna om vad hon tycker. Hon och jag är väldigt lika och det har kanske blivit mer bråk med henne under uppväxten, men vi är väldigt nära nu. Vi hörs i stort sett varje dag, även fast vi bor i samma stad. Jag kan prata om allt med henne och känner att hon stöttar mig när jag behöver. Även hon finns där för mig och mina syskon och våra familjer när vi behöver henne. Tack för att du finns mamma!
Jag är SÅ glad att jag föddes av er och kom till er!
Jag älskar er så otroligt mycket!


Här är mina föräldrar med mig och Daniel på vår bröllopsdag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar