söndag 23 januari 2011

30 dagar

Hejsan mina vänner!

Har funderat ett tag på att skriva "30 dagar" lista som jag sett att flera av mina bloggvänner gjort och jag ska göra ett försök, men jag kan inte garantera att tiden räcker till varje dag men som sagt jag gör ett försök =)

Dag 1 - presentera mig själv

Detta är en kategori som jag har svårt för, vad ska jag skriva liksom =) Ja jag är en tjej på 32 år, jag är väldigt lyckligt gift (relativt nygift). Jag lever med en underbar man, Daniel och hans två tonårsgrabbar. Vi har två hundar som jag (för det mesta) tar långa sköna promenader med. Vi bor i villa i småstad, men vill gärna bo på landet.
Jag är för det mesta glad, men kan känna mig väldigt gnällig ibland. Har ibland ett jäkla humör och kan explodera rejält. Det går dock över ganska fort =) Har som tur är lugnat mig med åren. Jag älskar musik och att sjunga, men är för feg för att ta tag i det och gå med i kör eller så. Film är också en passion som jag tyvärr inte hinner med så mycket längre, tror inte jag varit på bio de senaste fyra åren. 
Jag är medlem på Hälsocenter, ett gym, här i staden och gillar att träna, tyvärr har jag varit sjuk en hel del de sista månaderna så då har träningen blivit lidande.
Jag tror inte jag ska skriva mer, det räcker så liksom =) 
Ha en bra ny vecka nu mina vänner!

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar