måndag 17 januari 2011

Sova och handboll

God kväll!

Passar på att skriva i pausen i handbolls VM, börjar bli lite spännande nu. Korea tar igen lite på Sverige vilket jag INTE gillar =) Annars har dagen varit lugn, jobbade som vanligt och tog ingen tablett innan jobbet, men var som en påse nötter ändå, kliandet fortsatte lite under dagen så jag tog en tablett när jag kom hem. Vem tror ni kom på besök inom en halvtimma? Naturligtvis John Blund =) sov riktigt skönt i soffan hihi. Hoppas bara det går över fort nu, orkar inte vara så här trött även om jag vet att detta beror på medicin, fast det är inte bara tröttheten som är obehaglig utan känslan av att vara lite berusad hela tiden som jag tycker är mest jobbig.
Slut på klagandet, ska passa på att fixa mig i ordning för kväll o sedan natt så ska jag krypa ner i sängen och kolla andra halvlek i handbollen.

En av mina favoriter i MITT nummer 15; Jonas Larholm =)

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar