torsdag 20 januari 2011

"Sista" dagen

Halloj alla finingar =)

Kom precis hem från jobbet och är helt slut, har varit i badet med klassen och det är INGEN barnlek =) Hur de som jobbar där hela dagarna står ut i den ljudnivån som är och även den fuktiga värmen som är inne i lokalen, jag får nästan panik. Har man badkläder är det ju en sak, men jag är ju bara där som stöd och då har jag ju kläder på mig (har heller ingen lust att springa runt i bikini på jobbet) vilket blir VARMT ;) Jag blir helt slut av detta så jag ska ta en liten vila innan promenaden med hundarna. Det har blivit riktigt kallt igen, i morse var det -10 när morgonpromenaden skulle avklaras, MEN vad skönt det var. Riktigt uppfriskande och jag vaknade till ordentligt, tror inte jag skulle klara att inte ta en promenad på morgonen för jag skulle inte vakna då =) Hundarna är bra med för då måste jag ju ut oavsett väder, sen kan jag ju tycka att när det blåser och regnar småspik är det inte lika skönt. Fast vaknar gör jag ju =)
Dagen bjuder inte på så mycket i övrigt förutom förberedelser för kurs i Göteborg i morgon och naturligtvis handboll i kväll då Sverige spelar. Daniel åker på innebandy i Mullsjö med åtminstone en son så jag får väl sitta själv i soffan och hejja om jag nu inte åker till mina föräldrar och tittar. Där hejjas det ordentligt, pappa är oerhört engagerad (gammal handbollsspelare som han är) och även mamma kan skrika till och bli riktigt involverad i spelet =) Det är riktigt roligt att vara med dom när det blir så för jag rycks också med och känner lite av stämningen.
Ja då var den "sista" arbetsdagen över och nu lockar som sagt soffan och lite vila, men funderar på att se om det finns nåt pass på Hälsocenter i kväll. Ja funderar på det som sagt =)

Bild lånad från hälsocenter

Kram på er allihop! /Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar