lördag 22 januari 2011

Skövde tur och retur

God morgon mina vänner!

Ja har nu kommit så här långt att jag satt mig vid datorn och kan skriva lite =) Har faktiskt varit uppe en bra stund redan och har hunnit åka till Skövde och tillbaka. Inte bara för att naturligtvis utan jag har skjutsat min bror till tåget, han ska till Umeå och hälsa på Marie. Så klart man ställer upp och kör! Han gör ju mycket för oss och har hand om våra hundar när det krisar ibland. Senast i går var han hundvakt hela dagen då jag tillbringade den i Göteborg på kurs, väldigt snällt tycker jag!
Så som sagt var jag på kurs i går och den var intressant, lite upprepning från en genomgång jag fått på jobbet fast jag fick mer utfyllnad till det nu. Sen är det en dag till i februari då vi ska få ännu mer så jag tror att i det hela så blir nog kursen riktigt bra. Det jag var orolig för innan var att hitta, men det visade sig inte vara några större problem. Lokalen vi var i låg ca 500 meter från centralstationen så på fem - tio minuter var jag där =)

Dagen i dag bjuder på målning och handboll till kvällen =) Här ska laseras tak, kommer nog ha en rejäl träningsvärk i rygg, nacke och armar i morgon men hoppas att det är värt det =) Bilder kommer på före och efter (hoppas jag). Nu är det dags att ta tag i livet då =) Ha en riktigt bra lördag

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar