måndag 31 januari 2011

God kväll!
Fick utmaning av Malin så jag svarar här =)

♥Hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat sen slutet av 2008 då jag en dag satt sysslolös i husvagnen i Idre medan de andra åkte skidor. Fick för mig att starta en blogg och så blev det!

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
De bloggar jag har till vänster i menyn är de jag läser när de är uppdaterade, sen har jag några som jag inte hunnit få in där än =) Tycker det är kul att läsa och få idéer till både inredning och annat ;)

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta är nog dagboksbloggar, men någon är ämnesbloggar som handlar om inredning som är något jag tycker mycket om.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja det tror jag nog att de tycker, jag försöker inte spela någon annan roll i alla fall ;)

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag tycker nog att jag hittat en gräns, jag vill inte lämna ut för mycket detaljer om det som är mest privat, men vissa saker har jag ju pratat om som vårt bröllop och så.

♥ I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag bloggar mest för min egen skull, lite som minnesanteckningar för framtiden =) Tycker naturligtvis att det är kul om någon läser och vill lämna kommentarer, så därför är det väl en slags bekräftelse som man vill ha :)

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
Nja, de flesta har jag nog träffat sen tidigare, men det vore väl trevligt att träffa någon av dem vars bloggar jag läser.

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Det kan det säkert vara, man får ju naturligtvis tänka sig för vad man skriver och vad man lägger ut för kort, jag brukar fråga om det är ok.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
Någon har lämnat anonyma komentarer som inte var så trevligt, men som tur är går dom ju att ta bort. Bryr mig inte så mycket om det eftersom de inte kan stå för att det är dom som säger det.

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Kanske, det är troligt, har ju hållit på ett par år nu även om det ibland blir en paus mellan inläggen. Det händer ju så mycket i livet så ibland hinns det inte med ;)

Som alltid med en utmaning ska den skickas vidare!

Jag vill utmana dessa:

Good Luck!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Hej hej!!! En undran bara!? När det står Annelie, menar du mig eller någon annan!? Kram på dig!!!

    SvaraRadera