söndag 30 januari 2011

Dag 6 - min dag

Hejsan!
Min dag 6, igår alltså var en bra dag. Började lugnt med att sätta en bröddeg på jäsning och därefter en morgonpromenad med hundarna. Eftersom degen ska jäsa två timmar så kunde jag ta en rejäl promenad och även äta frukost i lugn och ro när jag kom hem. Bakade ut brödet och tog en sväng till Vilmas hus för att köpa present till min kusin som fyllt år och även beställa en väggdekoration till vår nyfixade hall =)
Eftermiddagen ägnades åt målning av hallen och lite vila innan nästa promenad med hundarna fixades och det var dax för avfärd till Falköping och kalas för Ellen. Jättemysigt att träffas. Vi träffas inte så ofta eftersom hon numera bor i Linköping och hennes syster i Göteborg, så det är verkligen kul när båda två är hemma på en gång. Det var mycket skratt och god mat under kvällen som blev ganska sen (för att vara mig och därför är jag också en dag efter med inlägget) och jag gick och lade mig ganska snart när vi kom hem.
Ha en bra söndag mina vänner!
Kram/Mia

2 kommentarer:

  1. Hej Mia!
    Du har en utmaning inne hos mig!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tack för titten!! Hör av mej när dekoren kommit! Ha en bra vecka! kram!

    SvaraRadera