måndag 3 januari 2011

Morgon - en vanlig måndag

God morgon!

Eller ska man säga god förmiddag kanske =) Har varit uppe några timmar nu och tagit en skön promenad tillsammans med mamma och alla hundarna. Idag var det kallare igen med minus 10 grader och lite blåst, men solen skiner och det är skönt, försöker lapa i mig så mycket solenergi det bara går när jag är ute.
Maken är ju som sagt förkyld och har nu åkt in till vårdcentralen för att se om han kan få något mot hostan som är det värsta. Pappa var där för en stund sedan och han ringde och sa att det var 18 nummer före honom och han hade väntat i 20 minuter och då hade bara två stycken fått hjälp så Daniel lär få sitta där en stund =( Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen, men funderar skarpt på lite bullbak, min brorson älskar mina vaniljbullar och jag ska ju dit och vara barnvakt så det kan vara kul att ha med sig en påse till honom. Alltid kul när det uppskattas =)
Då var det dags att göra någon nytta och det får bli ett varv med dammsugaren, så syns det iallafall att jag gjort något härhemma under dagen.

På återseende!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar