tisdag 4 januari 2011

Tisdag fortsättning

God kväll!!

Ja så här blev det! Jag är nöjd även om fotot inte blev det allra bästa, har legat i soffan en stund innan och tittat på TV. Det gör att det blev lite ruffsigare på ena sidan än den andra =) Det som är skönt är att allt det slitna är borta. Känns lite kort, men det är ju för att jag inte är van än. 
Tog en promenad som inte skulle bli så lång i kväll, men träffade Anna så den blev lite längre än tänkt, fast det gör inget. Vi fick en hel del pratat som vi inte hann med på eftermiddagen, så det var inte så dumt ;) Hade tänkt en kort promenad eftersom jag inte ätit ordentligt då magen fortfarande spökar och jag kände mig lite snurrig, men det gick bra när jag väl var ute.
Ska försöka fixa lite här hemma i morgon om magen är ok och jag kan få lite mer inspiration =) Nu tror jag inte att mina problem med magen är något jätteallvarligt, men det det tar lite energi när man inte kan fylla på med mer.
Nu lockar sängen och mina ögon trillar snart ihop så det får bli till att sova gott.

God natt vänner!
Kram/Mia

1 kommentar:

  1. Det finns ju massa olika listor och hur många variation er som helst på 30 dagar, jag går efter den här http://schteklund.blogspot.com/2010/12/min-blogg-i-30-dagar.html fast det är någon där som är dubbel så man får väl byta ut den mot något annat =) Kul att läsa om dig också! KRAM

    SvaraRadera