söndag 30 januari 2011

Dag 7 - ett ögonblick

Tjingeling!

Söndag kväll och jag ska skriva om ett ögonblick. Jag har många ögonblick som jag alltid kommer att minnas, både bra, dåliga, roliga och sorgliga. Fast jag vill inte ta ett sorgligt ögonblick för jag blir så känslosam då och så sitter jag här framför datorn och gråter, nä det känns inte bra =) Så med risk för att upprepa mig och prata om min man så tar jag ögonblicket när han fria! 
Vi var på dansfestival i Lidköping och dansade till olika band, bland annat våra favoriter Scotts. Mitt under "vår låt" "Fröken Fräken" så går han ner på knä. Jag fattar inget utan tror han provar någon ny tur inom buggen som jag inte sett förut =) Han säger något och jag frågar VA! Så jag lutar mig fram och han får upprepa "Vill du gifta dig med mig?" Jag blir så chockad, men får fram ett "ja det vill jag" och sen dansar vi vidare. Jag kan ju säga så här i efterhand att jag var ju fortfarande så chockad att jag inte trodde det var sant och det var nog därför jag bara tog tag i Daniel och fortsatte dansa =) 
Som tur var så var det på riktigt och det tog någon dag innan jag fatta att det var sant. Detta var mitt ögonblick som jag ville berätta om =)
Ha en bra söndagkväll!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar