torsdag 1 juli 2010

Zumba!

Nu är jag nyss hemkommen från ett pass zumba. Det var så nedrans roligt, jag älskar dans men har inte haft självförtroende att gå till dansverkstan och nu hade dom ett prova på pass på Hälsocenter. Där är jag ju medlem så då är det lättare att gå, men jag måste säga att så här roligt har jag nog inte haft på länge på träning. Jag älskar ju easyline också, men det här var riktigt befriande, skaka rumpa, byst och slänga armar och härliga rytmer att göra det till. Det var rejält jobbigt och jag svettades ordentligt men jag hängde med bra på alla rörelser och olika koordinationer (stavas det så?) så jag har i alla fall inte glömt allt som jag lärde mig när jag var gymnast ;) Ska ta en kalldusch nu, men jag var bara tvungen att skriva om detta innan jag gick ner för det VAR så roligt och jag kan verkligen rekommendera det till alla som gillar att röra sig till musik.
I morgon ska jag vara barnvakt till min brorson Ivar och det ska bli så kul, träffade honom i kväll och jag har verkligen längtat efter honom så att få rå om honom själv ska bli kul. Vi ska gå till Atollen och kolla på djur bland annat och kanske nån lekpark också, fylla dagen med mysiga saker helt enkelt. Rapport och bilder kommer nog i morgon, hoppas jag i alla fall. Ha en fortsatt bra och skön kväll.
Kram på er!

1 kommentar: