tisdag 6 juli 2010

Svalare väder, målning och träning

Ja idag har vädret varit lite svalare och man har kunnat andas ordentligt, skönt att få syre känns det som. Har faktiskt haft på mig jacka på jobbet idag och det var ett tag sen det hände :) Här hemma har jag målat våra "nya" fönster som ska i på framsidan och därefter var jag och träna easyline. Det är så jäkla gött och roligt att träna det och när det var slut fortsatte jag med en station till bara för att jag VILLE göra den sista :) Har annars känt mig lite hängig i kroppen nån dag så jag hoppas att detta gör att det vänder. Eller så bryter det ut en förkylning, antingen eller, fast jag hoppas det går över och jag kan köra på med träningen som vanligt. Nu tänkte jag ta och lägga mig i sängen och päsa en stund medan Daniel och Kängan kollar fotboll. Kanske skulle ta och kika på Shrek den tredje som jag låna av en jobbarkompis :) Ha det så gott och jag hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar