söndag 11 juli 2010

I Krokek

Som sagt var vi i Krokek hos min bror med familj i går och jag lovade ju lite bilder. De kommer längre ner i inlägget. Idag har det varit nästan olidligt varmt här och jag har känt för att göra INGENTING, men har faktiskt varit väldigt aktiv;) Började dagen tidigt redan vid sju och tog en långpromenad med hundarna innan det blev för varmt och somnade sen om när jag kom hem:) På eftermiddan har jag tvättat ett av våra trädäck med högtryckstvätten och det blev väldigt bra så nu ska vi bara olja det så att vi kan använda det och "inreda" det lite. Efter det kom ett rejält regn och åskoväder in över staden och jag och Daniel satt ute på altanen på framsidan och väntade in det. Jag har varit väldigt åskrädd när jag var yngre men har blivit bättre med åren även om jag fortfarande har stor respekt för den typen av väder. När det gått över och luften lättat lite tog jag en promenad till och det var precis vad mina krafter räckte till, nu är jag trött och känns som om kroppen inte vill samarbeta riktigt fast jag har slarvat med maten i dag och då får jag väl skylla mig själv antar jag :)
Nu ska jag och Daniel fixa maten, han grillar, jag gör sallad och potatis och vi hoppas allt är klart till fotbollen. Jag ska se om jag orkar se hela, har för det mesta bara sett första halvlek o sen somnat, men idag är det ju final så då får jag väl göra en ansträngning.
Kramar på er!!

Han gillar vekligen sin Bobbycar och även traktorer

Ivars söta skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar