fredag 16 juli 2010

Semester

Ja då sitter jag här för att göra det jag skrev för en vecka sen ;) Att GUUUD VA SKÖNT MED SEMESTER, tre veckor har jag framför mig nu och det känns härligt. Tänkte i morse att jag inte behöver ställa klockan på länge tills jag kom på att jag ska till Norrköping i morgon för att hjälpa brorsan med flytten. Då måste jag upp tidigt ändå, men det är det värt! Jag och Pål ska åka dit och jag ska passa på att gå på en loppis som ligger bara 150 meter från deras hus, jag ska också vara barnvakt åt Ivar så att både Christian och Lotta kan hjälpas åt med flytten. På söndag drar jag och Daniel mot Malung för dansbandsveckan och vi ska dansa fötterna av oss till våra favvoband :) Barnen ska vara hemma och både Daniels mamma och mina föräldrar kollar till dom varje dag så att det förblir lugnt här hemma i huset, vi litar på barnen men man har ju hört om andra som har haft ff. Jag vågar heller inte lämna mina blommor till barnen att ta hand om så det får min mor göra så att de lever när jag kommer hem.
Pål har varit här precis och firat in semestern för mig och Daniel med thaimat, gott var det och nu är jag så mätt så det känns som om jag skulle explodera. Är också helt slut så jag tror jag ska göra John Blund sällskap, ska ju upp tidigt i morgon med.
Ha det så gott alla!

1 kommentar:

  1. Va skönt med semester! Ha det så himla gött! Kul med dansbandsvecka, då blir det riktig hårdträning kan jag tänka mig! Kul att du bloggar också=) Vi ses snart på HC hoppas jag! Kram!

    SvaraRadera