torsdag 1 juli 2010

Klänning

Jag sitter och har lite ågren just nu. Jag ska ju som de flesta vet gå och gifta mig, problemet är bara vad jag ska ha för klänning. När Daniel fria så visste jag med en gång hur klänningen skulle se ut, men förra veckan var jag hos sömmerskan och vi diskuterade en del och ut kommer jag med en helt annan idé för min klänning. Alltså inte alls som jag tänkt mig från början :) Den klänning som jag nu sett ut är jättevacker, men jag funderar på om jag skulle gå på min första instinkt i alla fall eller på den här som jag sett på bild ( som jag inte gjort med första alternativet som bara finns i mitt huvud) Vad tror ni? Ska jag vara en krånglande bridezilla eller bara go with the flow liksom. Båda klänningarna skulle ju vara jättevackra och jag skulle kunna vara klädd i en säck bara jag får gifta mig med den jag älskar mest av allt :=)
Jaha, det här var dagens I-landsproblem, men jag var tvungen att skriva av mig lite grann, jag tror att allt blir bra, bröllop blir det ju iallafall oavsett klänning men för en gångs skull vill jag känna mig riktigt vacker så det är väl det som gör att jag har lite ågren inför valet av klänningen. Nu ska jag sluta häva dessa I-landsproblem över er o gå och lägga mig.
God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar