fredag 23 juli 2010

Hallojsan!

Ja nu är vi hemma igen efter några härliga, men svettiga dansdagar i Malung. Det blir defenitivt en resa dit igen nästa år, sååå kul har vi haftcoch vi hade en relax dag på badet i Lindvallen och det var nog inte fel även om vi saknade en bubbelpool. Det är ju nyttigt att slappna av och tänka på sig själv ibland, men jag hade svårt med det just i nuet, men det var lättare att slappna av efter. Ja nu är vi ju som sagt hemma igen då och här fixas det med luftventiler och annat. Jag är inte så kunnig på området men det blir nog bra ;) Jag ska till min kompis på en liten fika och sen drar jag till skövde för att hämta ett fynd jag gjort på blocket (bild kommer senare) annars håller jag på och småfixar i huset med lite måleri av möbler och annat. Nu måste jag kila, återkommer!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar