fredag 9 juli 2010

Själv

Ja idag är jag helt själv hemma, Kängan är med Daniel på jobbet och Fille är hos kompis. Trodde jag skulle få sovmorgon, men Ronja börja gnälla halv åtta så efter en halvtimma gav jag upp och tog en sväng till berget. Just nu håller jag på att baka bullar och medan de har jäst har jag tränat lite sit ups och sånt, försöker hålla igång nu när jag mår bra och inte har ont nån stans eller har förkylning i kroppen. Bäst att passa på anser jag ;) Höll på att missa första plåten bullar, me det klara sig som tur var, än så funkar luktsinnet hos mig i alla fall, tycker minnet är kass, glömmer det mesta nu för tiden. Har en vecka kvar till semester och jag får verkligen ladda mig själv för att känna att det ska bli kul att jobba en vecka till när de flesta andra är lediga. Jag har ju valt att göra så för att jag vill vara ledig lite i höst i samband med bröllopet och även när vi ska vandra några dagar, men just nu känns det så där :) En vecka går ju rätt fort så om en vecka sitter jag här och berättar hur skönt det är med semester i tre veckor!
Nu måste jag rusa och ta sista plåten och sen fixa lite ärenden. Ha det så gott i sommarvärmen!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar