söndag 25 juli 2010

Mitt fynd!

Här är mitt fynd som jag gjorde på blocket, en kista som funkar som soffbord! Är så nöjd, 300 kronor fick jag betala och sen var det bara lite ny bets som behövdes så var det fit for fight igen ;)
I dag är det en trökig dag, regnet det bara öser ner och inspirationen till att göra något vettigt ligger på noll. Ska försöka ta tag i att måla om en byrå som just nu är lila, men som ska bli så vit och fin :) Jag kan ju i alla fall slipa den, det tar inte så väldigt lång tid och om jag väl börjar brukar faktiskt inspirationen öka konstigt nog. Vi började lite igår med att fixa och dona, vi slängde en massa gamla pocketböcker och hela min bil var full (otroligt hur mycket den faktiskt rymmer) sen tog äldste sonen en del av bokhyllan som vi har i gillestugan och det gjorde att vi fick lite väggutrymme att äntligen få upp lite av mina tavlor på. De har stått på golvet sen jag flyttade in på allvar för drygt ett år sen ;)
Nej nu kan jag inte sitta här och dröna, ska ta tag i livet lite ;) Återkommer säkert snart!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar