tisdag 30 november 2010

Sista November

Goder afton!
Sitter och myser med tända ljus här i vårt vackra vinterlandskap, det är ju så oerhört vackert. Lite mycket kanske, men vackert. Just nu biter kylan sig fast också, när jag tittade på termometern nyss stod det - 15 grader så det blir till att klä sig varmt även i morgon. Ska ju ut med hundarna vid sextiden och då brukar det ju vara lite kyligare än senare på dagen =) Var ute på en skön promenad förut och tog lite bilder från vår vinterbeklädda stad. Visar dom lite längre ner. Just idag ser jag fram emot morgondagen då det ju faktiskt redan är 1:a December. Det innebär att julkalendern börjar och för mig är det tradition att se den. De senaste två åren har jag faktiskt tröttnat efter några avsnitt då det inte har varit något att ha, i min mening alltså, inte alls så där mysig som julkalendern ska vara. Hoppet har stigit lite nu när jag sett trailern för den så vi får se i morgon vad jag tycker =) Tror jag ska ta och sova nu, ska ju upp tidigt i morgon och vår klass ska stå på torget och sälja muffins, så jag ska vara där lite tidigare för att ordna plats och så. Ha en fortsatt trevlig kväll och en bra dag i morgon!




Jag var bara tvungen att visa dessa istappar som var flera meter långa, tog fotot på jobbet i går morse innan de trilla ner ;)


Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar