lördag 4 december 2010

Julmarknad och hotell

Hej allihop!
Sitter nu på ett hotell i Skövde där jag och maken tagit in för en liten "get away". Vi har ju inte varit iväg på någon smekmånad eller så och vi tyckte vi kunde unna oss detta. Så nu har vi varit på spa och ligger nu och bara päser. Senare blir det julbord och dans till Zekes. Ska bli kul tycker jag. Det är väldigt skönt att bara komma hemifrån lite bara vi två också. 
Idag har jag varit på julmarknad i vår stad,hade en vän från en grannstad som kom och även min goa vän A härifrån staden som sällskap. Tyvärr hann vi inte gå hela eftersom jag skulle iväg och lite andra omständigheter som också spelade in och det var lite tråkigt. Annars var det riktigt mysigt att gå på marknaden i år, kallt, med mycket snö och mycket folk. Precis som det ska vara på en julmarknad. Skulle gärna gått en stund till fast jag var ju tvungen att åka, tyvärr på ett sätt men jag såg ju också fram emot att åka bort =)
Jag har faktiskt hunnit att pynta lite hemma med, har fått upp en vimpel som jag hängt upp över min spegel som står på skänken i vardagsrummet, blev riktigt bra faktiskt =)
Nu ska här vilas en stund så vi orkar hålla igång hela kvällen, med julbord och dans. Ha en fortsatt bra helg!

Så här ser vimpeln ut, fin va!?

Utsikten från vårt hotellrum

Dessa foton tog jag på min morgonpromenad


Fick denna bok på posten igår och den är riktigt bra, riktigt mysig och lagom portion Ernst,
 rekommenderas å det varmaste =)

Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar