fredag 12 november 2010

Bättre

God fredagkväll!
Hoppas ni har en mysig kväll. Här har jag tänt ljus med adventsdoft i och jag sitter och njuter av några pepparkakor och lite julmust, mysigt. Maken är på väg hem efter att ha dömt innebandy och barnen är och spelar det samma. Därför så har jag och hundarna lite fredagsmys och jag passar på med lite julighet när jag är själv hemma. Har ju inte uppdaterat på någon dag nu och det beror på förkylning. Igår fick jag gå hem från jobbet med väldigt ont i halsen och jag frös något väldigt trots att jag hade en rejält tjock kofta på mig. Har känt att jag varit på G och nu så slog det till, idag har jag också haft lite feber men nu ikväll känner jag mig lite piggare. Jag hoppas att jag är riktigt pigg i morgon för jag vill verkligen åka till Butik Östergården. Där har de julmarknad i helgen och jag hoppas jag kan åka dit, det verkar så mysigt. Koll deras blogg på länken ovan så finns bilder från deras butik. 
Ska ta och släppa ut hundarna nu och krypa ner under täcket och kolla nån mysig julfilm, denna verkar bli valet denna gång ;)
(bild lånat från Lovefilm)

Ha en bra helg!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar