måndag 1 november 2010

Ett kort ett

Goder Afton på er! Jo nu börjar det faktiskt att spelas julmusik i min bil. Fick hem Shirley(vet inte hur det stavas,men tror ni fattar vem jag menar ändå), Sonja och Sannas förra julalbum så nu skvalar det rejält i bilen (oftast är det ju bara där jag är själv så att jag kan göra det) måste ju lära mig alla sångerna innan advent. Det är bara mitt eget sjuka julbeteende, men jag kan inte låta bli =) Känner att jag är ganska normal annars, så någonstans måste väl min knäppa sida ut och då har det blivit från oktober och framåt=).
Är rejält trött ikväll och därför blir detta inlägg väldigt kort, jag ligger i sängen brevid mannen i mitt liv och tittar på innebandy (läs; han kollar och jag bloggar) Jag har svårt för innebandy, men jag försöker iallafall eftersom han tycker det är så roligt. Jag har ju dragit med honom på en handbolls match som han tyckte var dödens tråkig så vi är väldigt överens om att vi gillar OLIKA sporter ;)
Nu ska jag sova, ska spendera en dag framför datorn i morgon och fortsätta med PIM-arbetet som jag skev om i ett tidigare inlägg. Då behövs all sömn innan för jag blir nedrans trött av att sitta framför dumburken hela dagen.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och en skön tisdag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar