lördag 2 oktober 2010

Slut och nytt!!

God lördag på er vänner! Nu har det blivit lite torka här på bloggen under veckan för jag har haft fullt upp. Jag har ju fått nytt jobb och då har jag velat avsluta på mitt gamla, med papper och annat som behöver fixas med. I torsdags gjorde jag då min sista dag på min bullerbyskola, en hel del tårar blev det men vi hade en riktigt bra dag. Vi fixade tårta och lite annat mysigt och barnen verkade uppskatta detta. Jag fick några jättefina gåvor från både barn och personal, TACK uppskattas mycket. Eftermiddagen avslutades ute med lite godis och det var det ju heller ingen som tackade nej till :)
I går gjorde jag också ett besök i min nya klass, det verkar vara en helmysig klass och jag tror att jag kommer att trivas bra med dom och även den personal jag ska arbeta tillsammans med. Nu var jag ju bara där några timmar, men det första intrycket var bra iallafall.
Under kvällarna denna vecka har jag försökt vara lite ego och har hunnit med några spinningpass faktiskt. Det är så skönt att jag tar mig den tiden för mig själv, den behövs för att verkligen rensa hjärnan och bara fokusera på det som händer JUST NU. Det är ju mycket som ska fixas med nu eftersom det bara är TVÅ veckor kvar till vår STORA DAG! Det känns som om jag glömmer saker och blir lite stressad och då är det perfekt att få träna en stund ;)
Idag kommer mina föräldrar hem från varmare land och vi kommer att ha bara våra hundar hemma, nog för att jag gillar Gordon, men det blir lite jobbigt ibland med tre hundar rent logistiskt. Det har blivit några dubbla promenader denna veckan, men det har faktiskt funkat riktigt bra att gå själv med dom alla tre samtidigt, men då har jag också haft tur som inte mött någon annan i skogen =)
Nu ska jag ta myslördag, på återseende!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar