lördag 23 oktober 2010

Fruhippa

God härlig lördag på er mina vänner! Igår kväll blev jag ytterligare en gång kidnappad =) Denna gång av mina förra arbetskamrater. Vi var några som bestämt att vi skulle träffas och gå ut och äta och dom kom ju hit som vi bestämt. Efter en liten stund öppnas dörren igen och in kommer resten av arbetslaget! Hur kul som helst att så många kunde vara med. De sa att jag skulle ta på mig varma kläder och sen gick vi mot deras bilar, där fick jag ögonbindel så jag inte hade en aning om vart jag var på väg. Jag blev av med denna bindeln när vi kommit fram till stadens boule hall! Här spenderade vi kvällen med att spela boule, äta thaimat, spela hög musik ( och naturligtvis skräna med) och skratta mycket ;) Ska väl tilläggas att det intogs dryck också, både med och utan alkohol hihi. Jag smaka nåt jag aldrig smakat på förut: smultronvin blandat med sprite, guu så gott! Totalt livsfarligt, kunde dricka mycket av detta jag =) Jag brukar inte kunna dricka så mycket alkohol efter min operation förra året, men igår var det tydligen ett jämt intag så jag blev så där lagom lullig och fnittrig. Detta intag har dock resulterat i en rejäl huvudvärk idag så jag har bestämt att idag blir det inte många knop, kanske köpa mig någon tidning eller bläddra igenom allt i hemmets julspecial som jag fick i brevlådan i går. Ska helt enkelt mysa. Sen har ju jag och min man varit gifta i en vecka nu och ska laga lite gott till kvällen.
Ska sluta med att tacka alla som igår var med på fruhippan, jag hade jättekul (och jag blev ju inte arg som jag blev förra gången jag blev kidnappad) och önska alla en riktigt skön och mysig lördag.
Kramar i massor!

2 kommentarer:

  1. Åh just det, det deack jaf et tag. Smultron vin och sprite! Det är riktigt gott!! Hade faktiskt helt glömt bort det! Det ska jag tänka på när jag kan ta mig en jäkel om ett år eller så..

    SvaraRadera
  2. Åh just det, det drack jag för ett tag sedan!!! Skulle det stå! Jag slinker lätt på tangentbordet!

    SvaraRadera