lördag 9 oktober 2010

Planering

Här har vi fullt upp inför bröllopet nästa vecka och det kan komma att bli långt mellan inläggen, men det är bara att gilla läget. Håller nu på med festprogrammet och det är ingen peace of cake att få ihop kan jag säga, men det ska nog fixa sig tror jag. Daniel och barnen är och provar sina kläder idag och jag hoppas verkligen det passar och att de får som de vill ha det =) Jag ska nu fram till staden och fixa mina sista inköp i klädväg till bröllopet och sen kommer min tärna Anna hit och hjälper mig med lite fix och trix. Det är skönt med familj och vänner som hjälper en för jag hade aldrig klarat detta utan dom det medger jag. Min bror Chris och hans sambo Lotta (tack så otroligt mycket) har gjort ett jättejobb med festprogrammet och jag har egentligen den lätta biten att sätta ihop det, det som sätter käppar i hjulet är bordsplaceringen och vad alla heter, den funkar inte att skriva ut som jag vill ha den, så jag måste komma på en lösning. Kanske gör jag det om jag tar en paus och åker mot staden då? Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramar i massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar