tisdag 19 oktober 2010

Namnbyte

Det följer ju ganska naturligt att man byter namn när man gifter sig och även jag har gjort det. Vi har diskuterat detta fram och tillbaka eftersom mitt efternamn är ett ganska ovanligt släktnamn. Det har slutat med att jag nu heter Tidebrink Levinsson i efternamn, eller ja Tidebrink blir ju ett mellannamn och det juridiska efternamnet blir Levinsson. Daniel kunde tänkt sig att byta, men barnen har ju hans namn och därför behåller vi hans namn som efternamn. Det svåra kommer bara att bli att vänja sig att säga det =) presenterade mig idag i telefonen med Tidebrink först, men räddade det med att ta båda namnen. Det kändes definitivt ovant ;) Fast det kommer att ordna sig med tiden, behöver bara träna lite.
Ikväll ska det lagas köttbullar med potatis och sås, har bara gjort det en gång tidigare så jag hoppas det blir lika bra denna gången :) Annars har jag tänkt att bara ta det lugnt. All spänning har släppt och en förkylning knackar på dörren naturligtvis så jag vågar inte annat. Kan ju alltid kolla lite kort från bröllopet, vi har just nu ca 1700 kort att gå igenom och då har inte alla mailat sina ändå!
Ha det så gott!

Spex =)
Christopher och Philip
Kram!

1 kommentar:

  1. Spexkortet är ett av mina favoriter! =)

    Du hör av dig när du vet vilka som ska redigeras va? ;-)

    Förkylningen kanske är fotograferingens fel... ;-)

    SvaraRadera