söndag 24 oktober 2010

Grått

Vaknar till ännu en dag i grått och regn, tog en rätt lång promenad ändå och man vaknar ju till ordentligt då så det är gött, men önskar ändå att det kunde komma lite sol. Pratade med mina föräldrar i går om vilken tur vi hade som gifte oss förra lördagen när vädret var kanonfint =) Igår tog jag det riktigt lugnt, var och köpte lite växter i blomsteraffären resultat får ni se längre ner. Vi öppnade champagnen som vi hade kvar och myste med tända ljus och eld i kaminen, inte helt fel kan jag säga!
Idag har jag fixat lite här hemma och har tänt ljus redan nu på förmiddagen för att få lite söndagsmys när det är så tråkigt väder ute.
Nu ska jag skjutsa äldste sonen på match, hoppas det går bra för dom och hoppas ni får en mysig söndag!

Dessa ljus fick vi i förlovningspresent av några arbetskamrater förra året!

Gårdagens champagne =)

Kramar i massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar