torsdag 28 oktober 2010

Ljus

God kväll på er! Just nu viner höstvindarna kring husknutarna och regnet silar ner från himlen mot fönstren. Då finns det ju inget bättre än att tända ljus och elda i kaminerna. något som passade väldigt bra var att få en inbjudan till en Partylitevisning hos en go vän i går. Jag rensade bland mina ljus häromdagen och behöver inte så många fler, men jag kunde inte motstå ett litet hus som det står kärlek på med olika språk. Det var hur sött som helst. Idag har jag jobbat på som vanligt och efter det tagit det väldigt lugnt. Har någon slags infektion i kroppen som INTE vill bryta ut, så efter jobbet är jag helt slut och bara vill sova i flera timmar. Tycker inte om att känna så, men jag hoppas att det snart ska gå över.
Har suttit i dag och skrivit min shoppinglista inför morgondagen och den som började med att vara så liten, har nu utökats med att bli ganska mycket längre än den var från början =) Hoppas inte maken blir för sur för att jag shoppar för mycket, en hel del saker är ju till huset eller till oss båda så jag tror inte det hihi.
För mig börjar det bli dags att sluta ögonen, för jag är verkligen trött, men väntar på samtal från Daniel Att han är på väg hem fån Töreboda där ha dömt innebandy ikväll, vill alltid veta att han är på väg så behöver jag inte oroa mig. Det kanske är lite av mitt kontrollbehov som kommer fram där =)
Ska nu lägga mig och läsa min kvällslektyr: Drömhem och trädgårds jul special. Har införskaffat några tidningar om julen för att bli inspirerad till pyssel, pynt och annat. Jag älskar ju julen och även tiden fram dit i advent.
Sov gott alla därute!

Huset längst till höger köpte jag (bild lånad från Partylite)

Försökte även få in lite bilder på mina jultidningar, men dom lade sig bara upp och ner, så för att bespara er nackspärr fick jag hoppa över dom =)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar