måndag 18 oktober 2010

Ledig dag

Är ju ledig idag för att vila upp mig efter bröllopet och även få lite städat här hemma. Vi har haft vårt vardagsrumsbord mot belamrat med saker till och om bröllopet nu i flera veckor så det känns rätt skönt att kunna plocka undan lite där. Jag har även hunnit damma av fönstren och bänkar och sånt, det var välbehövligt kan jag tillägga =) Det har helt enkelt inte hunnits med under de senaste veckorna (kan inte förstå varför?) Har varit på ett litet besök hos mina förra arbetskamrater i Fröjered och jag saknar dom och barnen, skönt att de inte är så långt bort så jag kan hälsa på då och då =)
Ska fortsätta med min städning och senare eftermiddag ska jag ut och traska med härliga Amanda och hennes Olle, kul ska det bli. Tills ikväll har min man, härligt att säga, sparat en flaska champagne som våra barn och Daniels mamma skickade till vårt hotellrum så den ska vi korka upp och bara mysa en stund och tänka tillbaka tills i lördags. En sån härlig dag!
Vi och mina föräldrar =)
Min vackra tärna!
Rosenbladen som kastades över oss =)
Min underbare och älskade make!

Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar