måndag 2 augusti 2010

Degig dag

Ja det har varit en trist dag både vädermässigt och annars också. Daniel har börjat jobba idag och det är trist att vara hemma, fixar och rensar lusten försvinner liksom när man inte har nån som hjälper en. Dagen började ändå bra med ett spinningpass och promenad med hundarna, sen fastnade jag i en bok och gjorde inte så himla mycket mer. Jo jag lyckades få ändan ur vagnen och dammsög övervåningen, vilket verkligen behövdes ;) har nog inte gjort det på hela semestern känns det som. Samtidigt vill jag inte göra så mycket i köket förrän det nya bordet kommer upp och då kanske jag verkligen kommer i fixartagen igen :) Min byrå är förresten färdigmålad, nu ska bara de nya handtagen på lådorna så är den fit for fight att ställas in och fyllas med diverse saker. Sånt muntrar upp, jag har även fixat ett gammalt fönter färdigt som ska ställas på byrån (eller hängas ovanför, har inte betämt mig än)
Nu har jag sluta vara deppig mer idag, har ju fått skriva av mig lite här, tack så mycket för att ni lyssnade (läste)
Kramar på er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar