torsdag 26 augusti 2010

Skogens guld

Hej! Sitter här hemma och mår inte så bra, kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men kroppen är svag. Mina ben och armar är som spagetti och jag känner mig nästan lite full lullig ;) det är en jobbig känsla, men det verkar som om det nu går åt det bättre hållet.
I veckan fick jag 1 kg kantareller av en vaktmästare på jobbet, helt galet, själv skulle jag aldrig hitta den mängden. Skulle kunna stå på dom utan att se dom. Nu har dom legat i kylen någon dag och jag var tvungen att göra nåt med dom för att dom inte skulle bli för gamla. Så i dag har jag förvällt dom (det enda som jag orkat idag egentligen) och sen fryst in dom för framtida kantarellsåser och stuvningar. Hoppas jag gjort rätt bara så att det fortfarande smakar kantarell när vi väl ska ha dom ;)
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och glo lite på TV ( igen ).
Kramar på er!

1 kommentar:

  1. Hade bara varit att ge dom till mig!!! Ha ha ha!!! Hoppas du piggar på dig!!!

    SvaraRadera