tisdag 17 augusti 2010

Tyger

Halloj på er i blåsten, ialla fall blåser det rejält här. I går var jag ju då i Borås för att hitta tyg till min brudklänning! Det bästa var att jag hitta två tyger VÄLDIGT snabbt ;) Jag gick på min instinkt helt enkelt. Det första tyget var med lite mönster på och jag kände att det här vill jag HA, sen var jag ju bara tvungen att hitta ett som matcha det i ett "rent" tyg utan mönster. Det tog en stund, men sen så var det klart! Det var så skönt och jag är så nöjd med de tyger jag har köpt. Efter tygerna var inköpta och vi ätit lite gick vi för att köpa skor till sömmerskans mamma, vad tror ni jag gör då? Jo hittar mina brudskor förr 99 kr på rean! Helt klart nöjd, för jag vill inte köpa ett par skor för en jäkla massa pengar och sen bara använda dom en gång. De här är helt klart skor som jag kommer att använda fler gånger och då råka gå på dom i en butik när jag inte var och leta var ju helt klart kanon :) Nu hade jag tänkt ge mig ut för en löprunda, sen blir det easyline på HC och därefter bilbingo med sambo, bror och hans flickvän. Det ska bli kul, har inte varit på det i år så jag hoppas på TUT-TUR!
Kramar på er alla!!

p.s. vill gratulera en av mina bästa vänner till en perfekt liten son!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar