söndag 22 augusti 2010

Krokek igen

Nu har jag varit i Krokek igen, denna gång för att fira min bror Chris och hans son Ivar som båda fyllt år. Det är så mysigt att träffa hela familjen och Ivar utvecklas mer för varje gång vi träffas (skam vore väl annars kanske) igår så var det första gången jag hörde att han kallade mig för Mimmi. Han gjorde det flera gånger också så det var kul att höra det ordentligt. Han är ett riktigt charmtroll och sprang runt och sjöng manboy, även om uttalet inte är det bästa ;) Jag och mamma var barnvakter en liten stund och då busade han ordenligt med oss och jag fick en massa pussar. Vi tog också en tur till butiken Blomstrande ting som ligger i Krokek, en jättemysig butik som har inredning och lite leksaker, jättemysigt är det. Kan rekommendera er som åker till Kolmården att titta in där för man åker förbi butiken som ligger mitt emot konsum i Krokek.
Idag ska jag ha lite egentid här hemma, alla grabbar är iväg på innebandy några timmar och då passar jag på att lyssna på min musik på hög volym, kanske baka lite eller bara kolla en film, vi får se. Senare kommer min svärmor och mina föräldrar hit för det är dags för lite detaljplanering till bröllopet. Ska bli kul att börja med det, jag är ju som ni förstått lite nervös inför detta med planeringen, så det känns skönt att vi får lite hjälp nu.
Hoppas ni får en bra dag!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar