fredag 27 augusti 2010

Fredag

Då var det fredag igen och jag mår mycket bättre, har varit riktigt svag i kroppen ett par dagar och jag har inte gjort många knop. Jag hatar när det blir så för jag tycker om att vara igång och träna eller fixa å dona. Så idag vaknade jag och kände att jag skulle prova att gå en sväng med hundarna i skogen, det funka jättebra och det var en rejäl lättnad för då vet jag att jag är på riktigt G.
Nu ikväll är det bara jag och barnen hemma för Daniel är på domarkurs i Vara i helgen. Så nu har vi kollat en film som heter "Date night" tillsammans och den var helt klart sevärd, rekommenderas helt klart för en filmkväll. Nu sitter jag framför Doobidoo och tar det lugnt, tror jag ska ta och läsa en stund. Saknar Daniel även om jag vet att han kommer hem i morgon, men det är väl bättre att sakna honom än att tycka att det är skönt att han inte är hemma ;) Ha det nu så skönt ikväll så hörs vi i morgon.
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar