fredag 20 augusti 2010

Fredag med före och efter

Ja idag är det redan dags för veckans sista arbetsdag. Det går så himla fort tycker jag och i morgon är det bara åtta veckor kvar till vårt bröllop! Längtar, längtar men är lite nervös för att all planering ska klaffa ;) Har ju det mesta klart i huvudet, men ska ju förklara det på ett bra sätt så att de som ska hjälpa till förstår vad jag menar. Jag har en tendens till att förklara konstigt så att det blir krångligare än det behöver.
 I morgon ska jag åka till min bror med familj för att fira honom och brorsonen, tänk att det redan är två år sen den lilla stjärnan kom till världen, det går ju som sagt väldigt fort! Skypade med honom i går och det är skönt att kunna göra det så att han känner igen mig när man sen träffas och nu börjar han prata mer, även om allt inte är förståeligt för oss andra, men då använder han bara andra sätt för att visa vad han vill ;)
 Tänkte idag bjuda er på lite före och efter bilder på mina möbler som jag målat om. Fönstret beslutade jag att det fick ha den slitna looken ett tag, det är ju lättare att måla det helt vitt än att ändra sig och sen börja slipa om det. Handtagen har inte kommit på byrån än men det ska förhoppningsvis hända i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar