tisdag 10 augusti 2010

Första dagen

Igår var första dagen på jobbet efter semestern, det gick jättebra. Har alltid haft ångest förr inför första dagen, men inte i år. Kanske beror det på att jag har härliga ungar och arbetskamrater att jobba med, eller att jag nu har bröllopet att koncentrera mig på, vet inte riktigt. Jag slutade tidigt och på eftermiddagen tog jag, min svägerska Marie och mamma en tur till Hem och hobby för att kolla lite gardiner och annat. Mysigt regnväder var det så då gör det ju inget att man går i affärer ;) På kvällen körde jag ett easylinepass och tog ut mig totalt, det är så jävla gött! Efter mat och dusch tog dagen ut sin rätt och jag gick o lade mig tidigt, somna som en stock gjorde jag med och sov HELA natten vilket är ovanligt för mig, brukar vakna nån gång.
Idag började jag dagen med en löprunda och det är ett grymt bra sätt att börja dagen på, man blir liksom pigg hela dagen sen. Nu är det dags att dra till jobbet, ska bara släppa ut hundarna först.
Ha en bra dag!
Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar