torsdag 24 november 2011

Två dagar kvar!

Och jag är klar med årets ljusstakar



Denna kommer stå på köksbordet



Dessa fyra kommer stå på ett annat lite mindre bord i köket. Fixade krukorna för två år sedan med lite färg, men de har bara inte blivit använda förrän i år.
Passade också på att byta ut lite i fönstret



Här i hade jag rosa blommor och jag kände inte att det passade med resten nu i jul så det fick bli vita hyacinter och mossa istället :)
Jag har nu tagit helg och i morgon ska jag fixa till min stora adventljusstake som jag klär med buxbom, en del säger att det luktar kattpiss, men för mig doftar det advent! Min mamma har alltid haft en sådan ljusstake och jag har fortsatt denna tradition !
Ska strax dra och träna, blir en sväng på crosstrainern först och därefter lite balansboll.
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar