lördag 12 november 2011

Snart så...

Började dagen med underbart skön promenad, när det är minusgrader är luften som bäst! Fick ett ryck när jag kom hem och skruvade isär soffan i källaren. Den är nu en tresittssoffa i stället för en hörnsoffa. Blev mycket bättre med plats kan jag lova! Den andra delen är nu skickad till soffornas himmel. För tillfället pågår panelsättning på den sista väggen i tv-rummet och snart så är det färdigt!
Maken fixar med detta och jag åker och jobbar, känns som rättvis fördelning :) Då är det klart när jag kommer hem i morgon:)
Ska ta lite mat innan jag drar iväg, men här nedan ser du hur arbetet går framåt



Ha en skön lördag och håll tummarna för att jag inte blir skrämd till döds på spökpromenaden!
Kram/Mia

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar