torsdag 3 november 2011

Ledigt

Har nu ledigt några dagar och det känns riktigt bra. Har tillbringat morgonen i skogen med Ivar och sen har han och jag myst i soffan och tittat på film. Vi har ju nu också gått in i november månad och jag blir varje år förvånad att det REDAN är november ;) Fast i år är det riktigt varm och det KÄNNS inte som om det är tre och en halv vecka kvar till advent. Men det kommer ju ändå ;)
Nu ska jag bara ta det lugnt en stund innan jag hämtar Ivar igen hos mamma och pappa för att åka till frisören. Han ska klippas och jag ska färga ögonfransarna, får se hur det går för oss båda. Jag tycker det är lite obehagligt att jag MÅSTE blunda ;) vill ju bara öppna ögonen hela tiden så det blir en liten panikkänsla över det hela. För mig blir det en liten övning i att andas lugnt och fint :)
Önskar er en skön torsdag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar