måndag 7 november 2011

"Ledig" måndag

Är ledig denna gråa måndag och jag har haft fullt upp med att baka bröd och har även börjat röja undan lite här inne. Alla mattor har åkt ut och snabeldraken har dragit mig ett varv runt huset. Jag har tänkt att jag ska ta ett varv med svabben också, men just nu har jag en liten lunch paus. Helgen har varit toppen, mina bröder och Lotta har varit här och vår lördag spenderades på mina föräldrars vind där vi rensade ut våra saker som vi inte vill ha kvar. En del fynd gjordes också, bland annat hittade jag fina lakan som min mormor haft och dessa ska nu tvättas innan jag hittar ett bra ställe för dem.
Ska nog ta ett varv med den där svabben nu så det blir klart :)
Önskar er en fortsatt skön måndag!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar