måndag 28 november 2011

Här är några fina julkulor, de hänger i fönstret i vårt tv-rum


Min pappa reser en del i sitt jobb och ibland har han köpt med sig pynt från de länder han besökt.


Dessa kommer från Birmingham, England. Jag tycker de är jättefina, de är lite större så de passar inte riktigt i granen, men i fönstret är de perfekta!
Idag har vädret lugnat sig, men ett tag i går kväll var jag rädd att huset skulle lyfta :) Det blåste nåt otroligt och regnet vräkte ner! Så vaknar man på morgonen till klarblå himmel och nollgradigt. Så i dag fick man palta på sig varma kläder på morgonpromenaden :) Fick lite hopp om kyla, men prognoserna säger mildare väder, tråkigt!
Om en stund ska jag dra till jobbet och jobba, har natten till i morgon och sen ledigt två dagar innan jag jobbar helg. En bra vecka! Julmarknad på lördag är också något att se fram emot!
Önskar er en skön måndag!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar