lördag 26 november 2011

Hittat

Idag har jag varit med en god vän i Falköping på deras osteria. Hittade en liten väska till min telefon



Egentligen är denna söta lilla strumpa ett pynt för granen, men både jag och min vän köpte varsin till våra telefoner :) de passa perfekt i den! Om jag tröttnar att ha den till telefonen är det ju bara att ha den bland julpyntet så kommer den till användning ändå :)
Var också på pingskyrkans secondhand butik där jag letade fram ett bord till mina föräldrar. Dom ska ha en sådan där riktigt gammal fin radio på och jag tyckte jag gjorde ett riktigt fynd åt dom. Fyrtio riksdaler fick jag betala



Fotot är ju inte det bästa, men ni ser lite i alla fall :)
Nu vill hundarna ut och jag tror jag ska sätta en bröddeg först så jag kan baka ut den när jag kommer in igen!
Ha en skön lördag alla!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar