onsdag 9 november 2011

Början...

Till en vägg med foton. Har haft fotoramarna utspridda lite varstans i huset, men nu fick jag ett ryck och började sätta upp dem bredvid varandra istället. Jag har sett det på andra bloggar, fast då har det varit ett kort i en ram, jag har satt upp ramar med flera foton i. Fast jag tycker det blev en bra början :) Det är foton på våra barn från när de var små tills för något år sedan, ska nog försöka övertyga dem om att ta nya foton i år så vi kan uppdatera väggen lite. Har även ett stort foto på dem i svartvitt som togs vid vårt bröllop, funderar på om jag ska sätta upp även det och vårt svartvita bröllopsfoto tillsammans med dessa. Ska fundera lite på det tror jag ;)
Nu är det dags att slå igen mina blå, maken kom precis hem och jag är helt slut, sovit dåligt i natt, så jag hoppas jag får sova min skönhetssömn denna natt hihi.
Sov sött!
Kram/Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar