onsdag 16 november 2011

Länge sen

I morse gick jag upp klockan sex och gick ut och gick, nu på eftermiddagen är jag helt slut :) Förut gjorde jag det varje dag, men nu behöver jag inte det med mitt nya jobb, nu har jag sovmorgon i stort sett varje dag och det känns som om det var hundra år sedan jag gick upp så där tidigt och gick sen dagliga morgonpromenaden. Fast! Det ska erkännas, det var riktigt skönt att vara ute så tidigt och det var kallt och inte mycket folk ute :) Anledningen till att jag var uppe så tidigt var en utbildning som började åtta och då får man ju offra sin sovmorgon! Om en stund ska jag ta en eftermiddagstur med hundarna, men först måste jag städa klart toaletterna :(
Hoppas ni har en skön "lillelördag"!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar