onsdag 30 november 2011

Träning och lite jul!

Är precis hemkommen från träningen på gymmet och jag känner mig som om någon slagit en stekpanna över hela kroppen! Vet inte varför, men vissa dagar är det bara så. Fast jag tycker set är kul och jobbigt när jag är där och ger allt jag har, det är först när jag kommer hem som denna känsla kommer :) slutgnällt om det!
I morgon är det första december! Julkalendern börjar och jag ska upp tidigt och krypa upp i soffan och mysa framför tv:n. Jag brukar följa kalendern varje år, även om den inte känns jättebra. Detta året har jag dock stora förhoppningar :)
Nu ska vi fixa lite mat och sen tror jag att jag ska kolla på "Lailas söta jul" på sjuan
Önskar er en skön kväll!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar