fredag 7 oktober 2011

Vänner och vänner

Sitter och tittar på Vänner som är den bästa serien ever! Jag kan se den om och om igen, jag tröttnar aldrig.
Däremot saknar jag mina verkliga vänner, inte så att de är borta på något vis och jag har dem kvar ;) Det är bara det att vi träffas alltför sällan :( Vi har ju alla ( nästan ) egna familjer som upptar mycket tid och det är inte längre som när man var tonåring och bara drog iväg när man kände för det ;) Det är ändå tur då att vi har telefoner och datorer så att vi ändå kan hålla kontakten med varandra. Så till mina vänner: Love you! Tänker på er ofta även om vi inte träffas!
Nu ska vi ha lite fredagsmys här hemma med lite god sallad med en god köttbit till. Imorgon är det dags för loppis och mässa i Skövde.
Ha en riktigt skön helg!
Kram/Mia


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar