fredag 14 oktober 2011

Julmarknad

Idag har jag varit på julmarknad på Falbygdens ost. Jättemysigt var det, även om jag inte köpte någon tomte. Det blev en ängel i glas och en julgranskula i glas.



Tog några bilder från butiken, det finns ju de klassiska tomtarna och lite mer moderna. Därutöver har de en massa annat som hör julen till.



Ta gärna en titt in i deras julmarknad om du har vägarna förbi Falköping!
Häromdagen var jag på ett litet besök i det stoooora varuhuset i den lilla byn Ullared. Där hade de också fått fram julsaker, men jag köpte inget där ;) Jo jag köpte den här:



Som ni ser har jag inte klarat att hålla mig från att smaka ;) Tomteskummet är bland det bästa julgodiset som finns! ;)

Nu ska jag ta en promenad med hundarna i det härliga höstvädret!
Ta hand om er och ha en skön fredagkväll!
Kram/Mia



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar