måndag 24 oktober 2011

Vad?

Härom dagen när jag och mamma var på Hökensås och letade mossa hittade vi en enorm svamp. Den var ca 25 cm i diameter och vågigt formad



Någon som vet vad denna heter?



Tror ju inte att den går att äta, men skulle vara roligt att veta vad det är för sort ;)
För övrigt fanns det en väldigt massa mossa


Nu var det inte riktigt denna mossa vi letade efter, men vackert va det ;) !
Har jobbat helg och har tyvärr blivit lite krasslig i halsen, så jag fick skippa träningen i dag. Tog en lång promenad med hundarna istället, mysigt det med ;)
Har ledigt i morgon och har tänkt fixa lite innan jag har massa ärenden på eftermiddagen. Återstår att se om jag får något gjort av det jag tänkt ;)
Ha det så skönt så ses vi!
Kram/Mia




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar