söndag 16 oktober 2011

Ett år.....

Idag firar maken och jag vår ettåriga bröllopsdag! Store sonen fråga om jag var glad att jag överlevt ett år ;) Jag sa att vi ska ju vara gifta resten av livet så vi ska överleva många år till ;) det har inte varit så mycket firande, Daniel har hjälpt grannar med deras veranda och jag följde med mamma upp till Hökensås för att leta "bollmossa". Det är mossa till ljusstakar och även grön mossa till hemmagjorda bollar. Ska visa en dag när de är klara. Fast vädret har ju varit kanon idag så jag har njutit av det en stund. När jag kom hem hoppade bullmamman i mig fram och jag bakade bröd, mjuk pepparkaka och chokladbollar ;) mycket blev det, men det är bäst att passa på när det blir så! När jag bakat klart skulle jag kolla en sak på telefonen och då visade det sig att jag hade träning om tjugo minuter så det var bara att slänga sig iväg ;) det var riktigt skönt med en timmes spinningpass!
På tal om att fira, vi hade sagt att vi inte skulle köpa något till varandra, men jag fick en jättefin bukett av min man !






Han valde orangea blommor, nästan samma färg som i brudbuketten ;) Han är en riktig romantiker när han vill, min man. Älskar honom enormt mycket!
Vi ska fira lite nu ikväll i alla fall och det blir helstekt fläskfilé med hasselbackspotatis och beasås till ;) gott, gott!
Önskar er en skön söndagkväll och en ny go vecka!
Kram/Mia



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar